Lifestyle Routes ™

– tiedostavan matkailijan&kuluttajan digitaalinen opas

-hyvinvointia helposti , yksilöllisesti, eettisesti ja esteettisesti

-Lifestyle routes (TM) perustuu LOHAS-ajatteluun – Lifestyle for sustainability and health

-Digitaalinen konsepti, alusta ja generaattori, jossa asiakas ja käyttäjä saa räätälöidyt omaan elämäntyyliinsä (lifestyle= tyyli, arvot jne), tilanteeseensa sekä haluamassaan laatuluokitukseensa sopivan tuotteen, palvelun, palvelureitin ja/tai palvelutarjoajan Suomessa (myöhemmin globaalisti).

– Ainutlaatuinen konsepti, joka yhdistää tiedostavan kuluttamisen monialaisesti ja monitieteisesti asiakkaille ja toimijoille.

Lifestyle Routes ™ -on suomalaisen Margit Sjöroosin kehittämä innovaatio valittiin vuonna 2016 Viestinnän keskusliiton Think Ink – markkinointiviestintäkilpailun 8 finalistin joukkoon (2016) (kilpailussa oli 63 ehdokasta) ja se sai myös Viestinnän keskussäätiön (nyk.Media-alan tutkimussäätiö) apurahan 2016 sekä ELY-keskus kehittämisrahan 2020.